Design Cukiban Jártam

Régóta szerettem volna már eljutni a híres Sug@r Shop design cukrászdába, ami gyakran szolgál bizonyos celebtémák forgatásának helyszínéül. Azért  érdekelt nagyon nagyon a hely, mert valójában nagy álmom a sütéssel kombinált kreatívkodás,  csak jelen körülmények között erre nincs még lehetőségem de ami késik...

Szóval a belvárostól kissé távol esik a helyszín, de ha jól tudom már a VI.kerületben is nyílt egy ilyen. Bevallom a várt dolgokhoz képest csalódtam.. Valóban színes, formatervezett bútorok , teljesen oké, de valahogy a nagy, és üres terek olyan... hm.  legjobb sarok ahol nyalókák cukrok bolondságok kaphatók, és  természetesen süti ékszerek is, mellette lapátolni lehet az édességeket hatalmas adagoló tárolókból..

  Ami a süti kínálatot illeti, a dizájn részben nem volt  túl nagy a kínálat. Azt nem mondom hogy ötletszegény, ám sokkal több mindent ki lehetne találni, de persze gondolom számolni kell a várható fogyasztás mennyiségével.. no de akkor is :)

És másik észrevételem azt, hogy a forma  az íz rovására megy. Ettem én már innen hozott sütit, ez a 2.3. adag volt, de azt kell mondjam egyik sem ízlett.. :( mondjuk a vastag marcipán utánzatú mázból többet nem lehet kihozni, de a máz nélküli sem volt egy ízrobbanás..

Sajnos csak telefonnal tudtam fotózni

és akkor itt jönne még egy kép, de fogalmam sincs miért forgatja el :( és miért nem engedi feltölteni az állóképet

3 megjegyzés:

Anna írta...

Erről a cukrászdáról én is olvastam már sok helyen, az ottani képi illusztrációk is tetszettek, de nagyon elkeserít amit írtál, hogy a sütik nem annyira jók :S Pedig egy ilyen cukitól csupa csupa finomságot képzelne az ember. Remélem azért egyszer én is eljutok ide, és én is tudok róla véleményt mondani.

DoRcY írta...

Azt hiszem, hogy ebben a cukiban voltam már én is. Nekem kifejezetten tetszett, főleg, mert volt dínós torta. És a nyalókás részek.. és mindenhol az a sok édesség. Jajj. És a design is tetszett :) Igaz, sütit nem kóstoltam, csak kávéztam de az fini volt (L)

sajni írta...

Igen igen.. persze nem akarom őket lehúzni, mert ha reálisan belegondolunk a sok felhasznált díszítőanyag alapból sem finom :) (mondjuk én a marcipánt sem szeretem) de a szóró cukrok tömény masszák .. hát igen. De ez a cukrászda két szintes, és az alsó ami a "nem design" rész ott aztán tényleg nagy a tömeg nyomor, és nyálcsorgatva azt sem tudja az ember mit válasszon :) Gyönyörködni fent enni lent :D