Köszönöm a díjat! :)




Kissé megkésve, de köszönöm szépen ezt a díjat, melyet MINNÁTÓL kaptam

a szabályok szerint jöjjön 7 dolog rólam

1. Kedvenc virágom a napraforgó

2. imádom a lufikat

3. nagyon szeretnék egy vadászgörényt

4. porcukorral eszem a káposztás tésztát

5. szerintem előző életemben amerikai voltam :)

6. sírok a gagyi romantikus filmeken

7. bolondgomba volt az ovis jelem


Sajnos már nem tudom követni ki kapta meg, de akiknek továbbadnám:

Nasi

Monessa

Kedy


soledad


Nusifül

szabályok:
1. Meg kell köszönni
2. A logót ki kell tenni a blogra
3. Be kell linkelni akitől kaptam
4. Írnom kell magamról 7 dolgot
5. Tovább kell adnom 7 embernek
6. Be kell linkelnem őket
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy megkapták tőlem a díjat

az egyes pontok megszegéséért pedig ezúttal kérek elnézést :D

2 megjegyzés:

Nasi írta...

Hajni, nagyon szépen köszönöm a díjat :)

Anna írta...

köszönöm én is :)