Elég régen írtam már ide. Sajnos az elmúlt hetekben intenzív fogfájással küzdöttem, és hiába járok heti 2x, valahogy nem sikerül orvosolni a problémát.. most a dokinő szabadságra ment, úgyhogy próbálkozom másoknál.. ez némiképp elvette az alkotási kedvem, de azért mégis született egy-két dolog..

Nos pizzát már többször próbáltam készíteni, de valahogy nem tetszettek, de ezt a mostanit megszerettem :)



készültek gyümik is, a nyárra való tekintettel, őket a boltba fogom vinni..





és egy kis újdonság : A kanál bevonása sajnos nem saját ötlet. Legelőször a Hobbyművész Fimo kirakatában láttam ilyen evőeszközöket, illetve Meskán Apolka készít gyurmás kanalakat, az ő művei fantasztikusak.. A témákat illetően persze igyekszem a saját ízlésemre formálni.



3 megjegyzés:

Cirelin írta...

Szuper lett a pizza, tényleg, nagyon tetszik! Még a széle is jobban átsült hatást kelt, ügyi vagy! :)
A gyümik is jók, és a kanalak is. A fogadnak pedig jobbulást!

Minna írta...

Én is jobbulást kívánok, meg egy kis dicséret neked:

Nagyon tetszik mindegyik különösen az evőeszközök. Csak így tovább!

Névtelen írta...

A kanalas dolog nagyon tetszik, olyan kis cukik lettek :) .
Jobbulást neked!